För många ansökningar? Vi gör halva jobbet!


JobPlanner är ett webbaserat rekryteringssystem som hanterar rekryteringsprocessen från kravprofil till anställning och som effektiviserar och automatiserar hela den processen.

Som rekryterare kan du sköta hela din rekrytering med hjälp av JobPlanner, spara tid och pengar samt uppnå högre kvalitet i alla delar av varje rekryteringsprocess.

Genom JobPlanner kan ni även få era platsannonser automatiskt publicerade på er egen hemsida samt att de även kan skickas till andra siter eller tidningar som ni själva väljer.



Jag använder alltid JobPlanner vid rekryteringar eftersom det ger mig en enkel och tydlig överblick och full kontroll på min rekryteringsprocess. Det är enkelt att publicera annonser, att hantera ansökningar och supporten är utomordentligt bra!

Ann-Charlotte Beckman, VD Netdoktor.se

Kontakta gärna oss för mer information!
Mikael Olsson, VD
Tel: +46 (0) 8 534 89 522
Mob: +46 707 344 450
Logga in
E-post

Lösenord